Bestelling
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bestellingen die op dinsdag t/m zaterdag vóór 14:00 uur geplaatst zijn, worden dezelfde dag nog verzonden. Bestellingen die later binnenkomen, worden de eerstvolgende verzenddag verwerkt.
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen nadat ik heb besteld?
Zolang je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we wijzigingen proberen door te voeren. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op via info@everythingsweet.nl of 0161 769 028.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, zolang je bestelling nog niet ingepakt en verzonden is. Neem zo snel mogelijk contact met ons op om annulering aan te vragen.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, is mijn bestelling gelukt?
Controleer eerst je spam- of reclamefolder. Geen e-mail ontvangen? Neem dan even contact met ons op, dan kijken we het voor je na. Dat kan via de volgende pagina: Contactpagina
Verzending
Wat zijn de verzenddagen en tijden?
We verzenden van dinsdag t/m zaterdag. Bestellingen vóór 14:00 uur worden dezelfde dag verzonden.
Bestel je op zaterdag na 14:00 uur, op zondag of op maandag, dan wordt je pakket op dinsdag verstuurd.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Binnen Nederland duurt de levering meestal 1-2 werkdagen na verzending. Tijdens drukke periodes kan het iets langer duren.
Wat zijn de verzendkosten?
Het versturen van een pakket binnen Nederland kost €5,95.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja! Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace-code van onze verzendpartner.
Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Op dit moment verzenden wij alleen binnen Nederland.
Retourneren & klachten
Kan ik producten retourneren?
Producten die voedsel bevatten kunnen niet geretourneerd worden, in verband met voedselveiligheid en versheid.
Waarom kan ik voedselproducten niet retourneren?
Om de kwaliteit en veiligheid van onze producten te garanderen, kunnen we voedingsproducten niet terugnemen of opnieuw aanbieden.
Wat moet ik doen als mijn bestelling beschadigd is aangekomen?
Is je bestelling beschadigd? Meld dit binnen 48 uur na ontvangst via info@everythingsweet.nl, liefst met foto's van het product en de verpakking. We zorgen dan snel voor een oplossing.
Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?
Dat lossen we natuurlijk graag op! Neem binnen 48 uur contact met ons op, dan sturen we je het juiste product toe of zoeken we samen naar een passende oplossing.
Betaling
Welke betaalmethoden accepteren jullie?
Bij Everything Sweet kun je veilig betalen via iDEAL.
Chocolade & thee
Hoe lang blijft chocolade goed?
Afhankelijk van het type chocolade (puur, melk, wit) is chocolade doorgaans 6 tot 12 maanden houdbaar. Controleer altijd de THT-datum op de verpakking.
Hoe moet ik chocolade het beste bewaren?
Bewaar chocolade op een koele, droge plek tussen 15°C en 18°C. Niet in de koelkast, want temperatuurwisselingen kunnen witte waas veroorzaken (vetbloei).
Is de chocolade UTZ gecertificeerd?
Ja, de chocolade van Everything Sweet is UTZ gecertificeerd.
Hoe lang blijft thee houdbaar?
Thee blijft het lekkerst binnen 1 tot 2 jaar na aankoop. Bewaar het luchtdicht, droog en uit het zonlicht om de smaak en geur optimaal te behouden.
Hoe bewaar ik thee het beste?
Bewaar thee in een goed afgesloten blik of zak, op een donkere en droge plaats, uit de buurt van sterke geuren.
Hoeveel thee moet ik gebruiken per kopje?
Gemiddeld gebruik je 1 theelepel losse thee per kop (ca. 200 ml). Pas het naar smaak aan.
Welke temperatuur is ideaal voor het zetten van thee?
Witte thee: 70–80°C
Groene thee: 75–85°C
Zwarte thee: 90–95°C
Kruidenthee: 95–100°C